objavljeno 16.09.2020.PROMJENA DJELATNOSTI MONTCOGIM PLINARE

OBAVIJEST KRAJNJIM KUPCIMA MONTCOGIM PLINARE

15. rujna 2020.

 

Obavještavamo Vas da je djelatnost tvrtke Montcogim Plinara d.o.o. odlukom vlasnika, tvrtke E.ON Hrvatska, od listopada 2020. izmijenjena. Od navedenog datuma Montcogim Plinara d.o.o. postaje isključivo operator distribucijskog sustava. Djelatnost opskrbe plinom preuzima povezano društvo E.ON Plin d.o.o., jedan od vodećih opskrbljivača plinom u Republici Hrvatskoj.

 

Što to za Vas kao krajnjeg kupca plina znači?

  • Vaš opskrbljivač plinom postaje E.ON Plin d.o.o., a Vaši ugovorni uvjeti opskrbe plinom u obvezi javne usluge ostaju nepromijenjeni.
  • Počevši od listopada 2020. račune za opskrbu plinom primat ćete od E.ON Plina. Ako račune plaćate trajnim nalogom ili putem internetskog bankarstva, molimo imajte na umu da se mijenja broj računa za uplatu, kao i poziv na broj. Nove podatke pronaći ćete na prvom računu E.ON Plina.
  • Kućanstvima E.ON Plin izdaje polugodišnje obračune i kupcima dostavlja šest akontacija za naredno obračunsko razdoblje. Dospijeće plaćanja je 15 dana od izdavanja računa obračuna, a za akontacije do 15. u idućem mjesecu za prethodni mjesec.
  • E.ON Plin izdaje račun za potrošnju i pripadajuće naknade isključivo na temelju službenih mjernih podataka dostavljenih od strane Vašeg distributera. Isto tako, stanje plinomjera možete javljati i nama pozivom na besplatni broj 0800 8771 ili putem obrasca na našoj mrežnoj stranici www.eon.hr. Kupci iz kategorije kućanstva stanje plinomjera mogu jednostavno dostavljati i kroz mobilnu aplikaciju MojE.ON, koju se besplatno može preuzeti u Apple i Google trgovinama.
  • Našu atraktivnu ponudu i korisne savjete za uštedu energije potražite na eon.hr. Za sve ostale informacije kontaktirajte nas:
    • Kupcima iz kategorije kućanstva dostupna je E.ON Služba za korisnike putem emaila info@eon.hr i na besplatnom broju telefona 0800 8777, radnim danom od 8 do 20 sati i subotom od 8 do 18 sati.
    • Poslovnim kupcima dostupni smo putem emaila poslovni@eon.hr i putem telefona 01 6427 105 i 01 6427 119.
  • Ljubazno Vas molimo da podmirite račune od Montcogima u roku dospijeća plaćanja, kako biste prešli na opskrbu E.ON Plina bez otvorenih dugovanja.

 

Što se ne mijenja?

  • Vaš distributer ostaje Montcogim Plinara d.o.o., nadležan za očitanje brojila i otklanjanje tehničkih problema u distribucijskom sustavu, koje i dalje dojavljujete na broj telefona za hitne intervencije 0800 333 338. Sve ostale informacije vezano uz distribuciju plina pronađite na mrežnim stranicama www.montcogim.hr.

 

Uvjete opskrbljivača E.ON Plina za kupce iz kategorije kućanstva, kao i obrazac ugovora o opskrbi plinom u obvezi javne usluge s E.ON Plinom pronađite na mrežnim stranicama www.eon.hr – rubrika O nama/Dokumenti i obrasci.