Česta pitanja

Želim prebaciti račune na drugo ime, što mi je sve potrebno?

Ugovor o opskrbi plinom sklapamo sa vlasnikom, pa je potrebno da vlasnik osobno dođe u ured Montcogim-Plinare d.o.o. te  dostavi vlasnički list ne stariji od mjesec dana. Potrebno je još priložiti kopiju osobne iskaznice i OIB za fizičke osobe ili izvadak iz sudskog registra sa OIB-om za pravne osobe.
U slučaju nasljeđivanja nekretnine umjesto vlasničkog lista može se dostaviti i rješenje o nasljeđivanju, a u slučaju kupovine nekretnine kupoprodajni ugovor.

Da li se može ugraditi “kontrolni” plinomjer?

Ne. Bilo kakva ugradnja plinomjera na mjerenom djelu plinske instalacije nije dopuštena. Ono što se može napraviti je da podnesete u Montcogim-Plinari d.o.o. zahtjev za dodatno brojilo koje se ugrađuje na nemjerenom djelu plinske instalacije čime se razdvaja potrošnja plina te ćete time dobivati drugi račun za to novo brojilo

Da li je moguće ugraditi više plinomjera, npr. za svaku etažu posebno?

Može se ugraditi više plinomjera.
Fizička osoba ima pravo na do tri (3) plinomjera uz jedan ugovor o priključenju ako građevina nije etažirana, s time da se druga dva (2) brojila dodatno obračunavaju. Ako kasnije dođe do promjene vlasništva, sva tri (3) plinomjera se mogu prebaciti na samo jednu novu osobu. Ako je napravljeno etažiranje, za svaku etažu se posebno potpisuje ugovor o priključenju, te se naplaćuje naknada za priključenje.
Za slučaj četiri (4) ili više brojila obavezno se potpisuje za svako brojilo poseban ugovor o priključenju i za svaki se posebno plaća naknada za priključenje.

Želim svaki mjesec uplaćivati istu ratu za plin da nam ne dolaze veliki iznosi računa preko zime.

Montcogim-Plinara d.o.o. svaki mjesec obavlja očitanje plinomjera i na temelju stvarnih očitanja radi obračun. Ako postoje redovita mjesečna očitanja kod potrošača, možemo vrlo lako izračunati njegovu prosječnu potrošnju plina. Takav način plaćanja dogovaramo sa vlasnikom u travnju ili najkasnije u svibnju, a potrebno je imati podmirene sve do tada dospjele račune za potrošnju plina.

Zašto očitači obilaze potrošače koji su već telefonski prijavili očitanje?

Dužnost očitača je obići svakog potrošača i zapisati stvarno stanje plinomjera.
Telefonska prijava očitanja je prvenstveno namjenjena u slučaju da očitač u periodu očitanja ne uspije pronaći nikoga na adresi očitanja kod kuće. U tom slučaju ostavit će obavijest i uputiti potrošača da sam prijavi očitanje.